Wednesday, March 18, 2009

Tdk wajar lucut Datuk Ali bertanding..

Memang sgt marah kenapa si khairy juga didapati salah dan boleh terlepas dan bertanding tetapi Datuk Ali tidak? Ini si khairy memang saya pendapat dia tak mungkin akan menang pun, adakah ada pihak yang akan angkat anak mertua ini naik menjadi bakal pemimpin Malaysia?

Ingat dulu Tan Sri Isa Samad didapati salah? Dia kena lucut jawatan malah gantung tapi kali ini nampaknya UMNO penalty membernya dgn berbagai bagai versi, adakah rules and regulation mereka dtg dari rules of forest? Apakah motif mereka lucut Datuk Ali pada masa ini bukan ke konspirasi politik?

Walaupun saya tdk suka dgn UMNO tetapi saya memang sokong Datuk Ali dapat Timbalan Perdana Menteri ini kerana drpd ketiga tiga orang tu hanya Datuk Ali yang nampak berkaliber.. Nak cakap pasal Taib memang tak payah cakap banyak lagi kerana semasa pemerintahan beliau rakyat memang susah Zzz.

Saya memang harap UMNO akan menerima rayuan Datuk Ali utk bertanding, memang sgt susah hati pada last last minute dilucut hak tanding, entah entah adakah ini semua kerja kerja Mat taib tu ke tdk? krn pada pendapat saya hanya Muhyiddin dan Datuk ALi saje ada chance jadi TPM.

UMNO memang UMNO buat sesuatu hal hanya orang UMNO akan faham, dia salah kena ban dan khairy salah takde ban, bukan ke Datuk Ali juga orang Raja Abdullah??? Adakah orang bekas PM Abdullah semua akan ditendang keluar selepas ini?? Kita memang sokong Datuk Ali Rustam utk TPM bukan dia memang sesuai tetapi dikalangan 3 3 orang hanya dia yang nampak boleh walaupun tdk bersih=)

Datuk Ali memang jaga orangnya jika kita sokong dia maka dia akan jaga kita sayang kita jadi gemuk gemuk kaya raya, Hidup Datuk Ali, biar Datuk Ali utk bertanding krn kita sokong you=) Tak nak Mat Taib ataupun Muhyiddin..

Kpd SPRM, " Rasuah memang adalah rasuah, kalau ada rasuah mestilah siasat. Ingat sokong UMNO boleh dapat gaji buta sahaja? Kononnya bebas adil dan saksama"..

1 comment:

Hasbullah Pit said...

Charlsen

Bunyi macam DAP nak bentuk Kerajaan Perpaduan dengan BN :)

hehehe

Habislah PAS.