Sunday, June 22, 2008

The Great Tun Mahathir..



Inilah pemimpin yang sebenarnya.. Hiduplah Mahathir



Walaupun Tun Mahathir adalah seorang yang digelar zalim dan diktator tapi dia memang seorang pemimpin yang amat bijak, cerdik dan berpandangan jauh.

Hanya Tun Mahathir satu satunya pemimpin pemimpin dari BN yg betul betul saya hormati dlm hati dan bukannya dlm mulut.. Saya betul berterima kasih dan syukur pernah hidup dlm zaman pemerintahannya krn masa itu negara kita betul betul membangun dan ada maju tidaklah seperti skrg dlm pimpinan Pak Lah kononnya ialah Perdana Menteri tapi langsung tiada berkemampuan malah berpakat dgn anak mertuanya dan kroni utk menjahanamkan negara kita..

Angkuh, sombong, lemah, gila kuasa, zalim, rasuah, korup, penipu, malas, curi tulang, materialistik, kronisme, hipotisme, nepotisme, rasialisme, hedolisme, berat sebelah, ssamseng, bodoh, tamak, licik, tdk mengenang budi, balas dendam, menjahanamkan negara dan rakyat, membolos wang negara, gila perempuan, diktator, kuku besi, tak insaf kesalahan, memperbodohkan rakyat, memalukan negara, najis, beruk, jahat, jantan, rosakan bangsa, tiada martabat, bernafsu, kedekut, penakut, dan banyak banyak lagi..

Perkataan ini semuanya dari internet iktirafkan oleh bloggers utk mereka.. Insaflah rakyat yg masih undi BN dah bukti lenyaplah Malaysia jika kuasanya dlm tangan Pak Lah!!!

No comments: