Friday, December 12, 2008

PPP.. Nak keluar keluar la Zz

Nampaknya parti PPP tak dapat raih popularitinya balik malah kawan baik Utusan juga melaporkan berita buruk dan busuk tentang parti PPP ini zzz.. Mereka ingat mereka benar macam SAPP yang fikir dan juang demi rakyat!!!

Nak keluar keluar la bukan sahaja PM dan orang BN tetapi ramai penyokong Pakatan juga kata keluarlah kalau ada biji=P, tapi jangan harap boleh dapat apa kebaikan jika keluar tak keluar mungkin boleh jadi kerajaan lagi tau kata Tun Mahathir dan juga jangan harap PPP akan dapat apa habuan dari Pakatan krn PPP kalao join Pakatan apa guna?

Semua orang bukan tak tahu PPP pada pilihanraya telah kalah hingga dekat pupus, kalau join Pakatan macam mana ada duduk untuk mereka dan orang macam ini tak setia adakah kita boleh percayai mereka akan setia Pakatan jika join?

Kalau nak jadi parti bebas saya tak berpendapat M kayeas akan buat begitu kerana semua orang tahu M Kayeas ini adalah hao lian (sombong) kalau tak ada kuasa macam mana nak hao lian?

Ini parti PPP dan Gerakan dari lama lagi both 2 ini memang suka main 1 2 sekarang ketua Gerakan dah diam selepas muka handsome tu dikoyak oleh orang maka adik dia Kayeas pula bising haizz memang susah nak jaga anak anak komponen BN ini..

Marilah kiata saksi klip video lama semasa zaman kegemilangan BN dan PPP=)

Selamat Menonton Pemimpin BN Malaysia!!!



No comments: