Saturday, January 17, 2009

Kuala Terrengganu, PAS menang..

Tahniah kpd semua rakyat Malaysia yang tak kira apa kaum atau agama.. Hari ini sekali lagi rakyat telah berjaya tumpaskan Parti Barisan Umno=) dan harap moga moga sempena ini akan memberitahu seluruh rakyat Malaysia supaya bersatu padu untuk sekaligus kalahkan era kegelapan Malaysia drpd kerajaan Barisan yang selama ini mempercayai mereka adalah gergasi kebal dan mahakuasa itu!!

Sebelum ini kita rakyat telah berjaya lawan kuasa gelap itu drpd menang majoriti 2/3 dlm pilihanraya umum 2008 (iaitu juga merupakan prestasi Barisan yang terburuk), selepas itu kerajaan masih berperangai angkuh dan menindas rakyat maka sekali lagi rakyat kalahkan Umno dgn pertama kali dalam pilihanraya kecil dgn majoriti gergasi di Permatang Pauh kpd Pakatan..

Dan hari ini kita rakyat(Pakatan) satu kali memberi amaran kpd kerajaan jgn menindas kita lagi dgn memenangi kerusi Parlimen Kuala Terrenganu=) Tahniah.. tahniah kpd rakyat!! Masa depan kita amat cerah sekali=)

Kemenangan ini juga memberitahu kita bahawa pada pilihanraya yg akan datang adalah keruntuhan zaman Barisan Nasional!!! Hidup hidup rakyat..

No comments: