Wednesday, October 8, 2008

Akhirnya berundur juga Bapa Kejatuhan kita..



Demi menjadi Perdana Menteri lebih beberapa bulan maka sebab itulah PM kita boleh suka hati menangguhkan pemilihan UMNO ke Mac tahun depan=) Sgt gembira akhirnya Bapa Kejatuhan iaitu PM ke-5 itu akan meletak jawatan lebih awal, tetapi zaman kegelapan Malaysia takkan berakhir jika kuasa masih berada ditangan Barisan dan bakal PM Dato Najib itu..

Malangnya nasib kita rakyat Malaysia sentiasa dipermainkan oleh ahli politik yg jahat.. Selamat tinggal Pak Lah dan keluarga sdn bhd harap harap jgn balik lagi ke arena politik Malaysia buat selama lamanya krn tiada orang akan harap Pak Lah menjadi Perdana Menteri lebih satu hari pun dinegara kita kecuali anak mertuanya Khairy dan juga konco konco=P

Dr Mahathir amat gembira setelah mendengari Pak Lah takkan pertahankan jawatan presiden UMNO Mac akan datang=) "saya boleh dukung anda ke syurga saya juga mampu menarik balik kamu ke bumi".. inilah pepatah yg saya fikirkan semasa situasi begini berlaku..

Bye bye Pak Lah=)

Mari kita berdoa dan berkempen utk Tengku Razaleigh menjadi bakal Presiden UMNO krn pada pendapat saya dia memang lebih baik drpd Dato Najib itu..

2 comments:

Unknown said...

Pada ketika ini sesiapa pun lebih baik dari Najib sebagai Perdana Menteri (fikirkanlah - dengan Makcik Rosmah disamping Najib - semua akan habis dikebas)

Charlsen said...

Haha.. Habis kita semua kena makan C4=p Oleh itu saya undi Datuk Seri Anwar Ibrahim selama lamanya.