Tuesday, August 12, 2008

UMNO lagi..

UMNO hutang berbillion ringit? Bagi pendapat saya wang parti ini telah semua dibolos dan dirasuah hingga kering oleh putera dan puteri UMNO sendiri..

Hutang Elektrik , Poster UMNO dan hutang hutang yg byk lagi.. UMNO hutang tak payah bayarkah?!! Dia ingat mrk adalah raja selama lamanya di Malaysia ambil semua benda dlm Malaysia adalah free..

Masa pilihan raya umno nak bergaya bendera nak banyak tetapi tidak fikir bendera itu hendak guna wang utk beli?! Inilah pemimpin inilah parti yg rakyat Malaysia cintai..

Bila syarikat yang membekalkan peralatan pilihan raya umum menuntut bayaran, pemimpin Umno kata itu bukan hutang Umno tetapi hutang BN. Sebab peralatan pilihan raya itu diguna oleh BN.

Sekarang Umno sebagai parti tulang belakang BN nak berdalih suruh syarikat itu tuntut dari BN. Inilah jenis pemimpin parti politik yang tidak ada maruah.




Kompleks UMNO Shah Alam RM807,299.15

Zalco Holding Sdn Bhd RM1,1746,212.55

Kesatuan Pelajar Melayu RM1,177,162.40

Besi Baga Hardware (M) Sdn Bhd RM946,289.15

Kalau UMNO tiada wang maka dia akan rompak wang rakyat iaitu wang dan harta benda kita dan juga rompak wang negara!! Rompak dia bukan beratus ringgit tetapi berbillion ringgit, satu billion ada berapa byk kosong kiralah sendiri!! Jgn kita beri undi kita pada Barisan Umno lagi!!! Bangunlah jgn dicuci otak hingga selama lamanya oleh UMNO insaflah penyokong UMNO ini semua..

Zaman kegemilangan UMNO telah berlalu!!!

1 comment:

Anonymous said...

Begitu kaya masih tdk mahu bayar wang hutang mrktu memang malas ku nak tengok umno ini. Tengok rumah besar mrk yg serupa istana dan kereta mrk bawa. Hutang umno itu semua dibahagi sama rata oleh komponen barisan bagus!!